További példa a monarchia egyéni jelölési rendszeréhez:
- Br C.I(Ph) 29.14

Ez egy a Phönix gyár által licensz alapján épített Hansa Brandenburg C.I kétfedelű. C jelzés alapján kétüléses típus 150-250 Le-s motorral szerelve. A római I-es szerint ez az első szériából származik. A római kettes jelenti a második, a hármas a harmadik szériát, stb. Ahogy korábban írtam a 2-es szám jelöli a Phönix gyárat, a 9-es a pontos széria számot. A 14-es jelenti, hogy ez volt a 14.-ik gép a gyártott szériában. A 29-es szériát 200 LE-s Daimler motorral szerelték.

Ahogy korábban írtam amennyiben egy típus elérte a 9.-ik szériát akkor, háromjegyűre növekedett a szám. Tehát kapott egy 1-es előtagot:
- Br C.I(Ph) 129.14

Ezt a szériát 200 LE-s Hiero(Fi) motorral szerelték fel. Ugyanez a széria, de módosított törzset kapott, így a jelölése Br C.I(Ph) 329.14 lett. A 230 LE-s Hiero motorral szerelt alváltozat a Br C.I(Ph) 429.14-es sorszámot kapta.

Sikerült találnom egy táblázatot a külföldi gyártóktól származó gépek jelöléséről:

21. Alb - Albatros-Gesellschaft für Flugzeugunternehmungen GmbH
31. Av - Automobil und Aviatik AG
01. DFW - Deutsche Flugzeugwerke GmbH
02. Ru - Rumpler Werke AG
03. Fok - Fokker Flugzeugwerke
04. Fok - Fokker Flugzeugwerke
05. Br - Hansa und Brandenburggische Flugzeugwerke AG
06. Br(Fd) - (Fischamend által újjáépítve)
07. Fdh - Flugzeugbau Friedrichshafen
08. Go - Goather Waggon AG
08.100 LVG - Luft-Verkehrs-Gesellschaft GmbH
09. Alb - Albatros-Gesellschaft für Flugzeugunternehmungen GmbH
010. Anasal - Anatra Flugzeug Werke
00. Sorozaton kívüli vagy elfogott repülőgépek

Ezek után például németektől kapott Fokker M.10 (B.I) felderítőgépek számozása is érthetővé válik: 03.01-03.40.