Az 1917 március 9-én leadott nagy repülőgép megrendelésből a Flars lehívott 40 darab Brandenburg C.I(Ph) 29-es kétfedelűt, amelyeknek a sorszámozásuk 29.01-től 29.40-ig terjedt. Ez volt az egyetlen olyan Phönix által épített Brandenburg széria, amelyekbe a 200LE-s Daimler motort építették be.

Miután a Flars mérnökei átvizsgálták a 29.01-es gyártási prototípust, módosítottak a motor hűtőjén, amelyet lejjebb helyeztek el és a pilóta ülését előrébb, hogy jobban kilásson. A gépek átvétele 1917 júliusában kezdődött és novemberben ért véget. Annak ellenére, hogy a jelentések szerint kissé kevesebb volt végsebessége és az emelkedőképessgée a személyzet nagyra becsülte a megbízható motorja miatt. A 29-es sorozat csatlakozott a 129-es, 229-es és a 329-es sorozatokhoz, végigharcolták a háborút. A háború végén a Tirolban állomásozó Flik 8, 10, 17, 21, 23, 24, 45, 54/D és a 101/G századoknál szolgált, az Isonzó fronton (később Piave) a Flik 2, 4, 12, 16, 28, 32, 35, 46/F, 47, 49/F és 50-es századoknál és a Flik 6-nál az Albán fronton.
A fotó 1917-ben készült a dél-tiroli fronton. A képen látható Brandenburg 29.04-es a Flik 45/D-hez tartozott. 


Adatlap

Funkció: Felderítő 
Gyártó: Phönix

Szárnyak adatai:

Fesztáv felső szárny: 12,30 m 

Fesztáv alsó szárny: 11,70 m 
Szárny húr felső szárny: 1,7 m 
Szárny húr alsó szárny: 1,7 m 
Teljes szárnyfelület: 38,4 m² 

Általános adatok: 
Hossz: 8,37 m

Magasság: 3,20 m  
Tömege üresen: 811 kg 
Felszállósúly: 1260 kg 

Erőforrás: 
Motor: 200 LE Daimler

Repülési jellemzők: 
Maximális sebesség: 154 km/h 

Emelkedőképesség: 1000 m - 4 perc 50 mp

Fegyverzet 
Egy előretüzelő géppuska "gyerek koporsóban" a felső szárnyon középen és egy géppuska a megfigyelőnek